Asiakaspalvelun avaimet

Mitä opitaan: Asiakaspalvelun perusteet, perustiedot ja taidot
erilaisten asiakkaiden ja asiakaspalvelutilanteiden kohtaamiseen.

Kenelle: Asiakaspalvelutehtävissä aloittaville, kausityöntekijöille,
kokonaisille työyhteisöille.

Toteutus: Monimuotototeutus.

Kysy lisää: Pia Karppela, pia.karppela(at)ksao.fi, 020 615 8723.


Asiakaspalvelutehtävissä toimivien tsemppikoulutus

Mitä opitaan: Asiakaspalvelun vuorovaikutustaitoja, haastavien
asiakastilanteiden hoitamista, reklamaatioiden käsittelyä ja palvelumuotoilun perusteita.

Kenelle: Asiakaspalvelutehtävissä toimiville, kokonaisille
työyhteisöille.

Toteutus: Monimuotototeutus.

Kysy lisää: Pia Karppela, pia.karppela(at)ksao.fi, 020 615 8723.


Asiakaskeskeiset toimintatavat

Mitä opitaan: Ymmärtämään asiakkuuden merkityksen osana työtä
ja sisäistämään kestävien asiakassuhteiden merkityksen yrityksen toiminnassa. Ymmärtämään asiakassuhteen hoidon eri vaiheet sekä soveltamaan niitä tavoitteelliseen asiakkaiden hankintaan ja asiakaslähtöiseen asiakassuhteen ylläpitoon ja jälkimarkkinointiin.

Kenelle: Asiakaspalvelutehtävissä toimiville, kokonaisille
työyhteisöille.

Toteutus: Monimuotototeutus.

Kysy lisää: Pia Karppela, pia.karppela(at)ksao.fi, 020 615 8723.

Päivitetty 4.12.2020